Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Olsson - 17 februari 2009 15:10

I dag har jag börjat på Hälsolänken här i Torsby ,på sk. förebyggande sjukpenning. Orsaken till detta ??, men jag skulle tro att en stor orsak är att jag glömt bort att jag  finns ,inte bara andra.

Jag fick en fråga i sommras av en vän till mej:


Hur tänker du i olika  situationer???

1. Det här är bra för mej.

2. Det här är bra för oss.

3. Det här är bra för dom.

Jag svarade direkt ,  .Det här är bra för dom.


Så nu hoppas jag att jag ska få lite hjälp att försöka tänka lite på mej själv, men det blir ingen lätt uppgift.

Som jag känner mej just nu är det endast träning och aktiviteter med Zorro som jag känner att det är kul och tur är väl det ,att det finns en liten possitiv kännsa. Nu ska jag gå på Hälsolänken i 6v sen får vi vad som händer under tiden.


 Jag var inne och tittade i fotoalbumet och hittade lite bilder på Zorro.

Det har hänt en hel del under åren


Fotograf Harriet.

Fotograf Harriet


Presentation


Denna blogg handlar om mej och Zorro (Skogstrollet´s8
Look Smart)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards