Alla inlägg under december 2008

Av Olsson - 27 december 2008 13:54

 I dag har vi varit  med Katarina, Emmie och Eja på promenad. Det blev en tur på Sirsjön. Efter det gick vi till Klubben och tränade lite i väntan på att kaffet skulle bli klart,Katarina hade med sej bullar till kaffet. Vi satt faktiskt ute i det vackra vädret trots att det var ca10-*.Hundarna sprang runt och lekte under tiden. Jag måste säja att jag har hellre -20 än +*.

I dag har det varit super väder,men det gjorde inget om det kom lite mera snö.



Emmie , Zorro och Eja

Eja undrade vad jag hade i handen, lite nyfiken.

Emmie och Zorro


JUL

Av Olsson - 26 december 2008 11:53

Nu är det ett tag sen sist ! Jag har varit dålig med att uppdatera Bloggen , jag har inte haft varken ork eller lust. Jag är nog i en svacka vad det gäller allt. Inget är kul och inget orkar jag, det känns som jag har mjölksyra i kroppen redan när jag vaknar på morgonen och se gråter jag för ingenting. Men det går nog snart över får vi hoppas.

Jag sa fel när jag sa att inget är kul, att vara ute med Zorro är fortfarande det som är roligast.

På JULaftonen  åkte vi ut till klubben på förmiddagen, jag la ett vallspår till Zorro 5 pinnar + slutet. Efter att jag lagt spåret tog vi en promenad och efter den tränade vi lite lydnad innan Zorro fick gå spåret.

Zorro tyckte det var jätte roligt att träna , vi körder i genom Lkl 1 det gick som en dans. Det var ett tag sen vi tränade lydnad så jag undrar om det var därför Zorro tyckte det var så kul?

Efter lydnads träningen tog vi spåret Zorro missade 1 pinne, slutet fick han med sej så det gick ju bra. Nu var det bara att åka hem och fortsätta Julaftonen med mat och gosaker.





Presentation


Denna blogg handlar om mej och Zorro (Skogstrollet´s8
Look Smart)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards