Alla inlägg under januari 2010

Av Olsson - 18 januari 2010 17:59

      Ny vecka igen. Jag kan inte fatta vart tiden tar vägen. Man hinner ingen ting eller rättare sagt man vill ingen ting. Kartongerna med Julsaker står fortfarande kvar i köket och dom flyttar sig inte ut i garaget själv som jag nog trott  .

Jag och Zorro har i alla fall varit ute och åkt spark i dag. Efter det tränade vi lite lydnad här ute på gatan . Det blev frittfölj ,läggande och inkallning (både rak och med ställande). Vi funderar på att göra ett nytt försök i 2:an på hemmaplan den 21/2  om vi nu kan få till det på träningarna .

Av Olsson - 10 januari 2010 17:17

     Det verkar som om kylan tänker stanna ett tag till.

Zorro tycker det börjar bli lite tråkigt, så i dag ringde vi till Maria och gänget och undrade om dom hade lust att göra något.

Vi tog bilen och åkte till Sunne ,där mötte Maria upp med hundarna. Vi tog en promenad i Sunne och sen fikade vi på Wienerkonditoriet( årets första SEMLA).

 

Av Olsson - 5 januari 2010 20:41

Idag hade vi -28*     , så det har inte blivit någon lång promenad i dag.

Jag lägger in några bilder som jag hade i kameran.  

Zorro gillar snön  

 

 

Zorro värmer sig lite i solen

 

  

Färskt ben smakar bra  



Zorro och Shoggi (en BC)  Dom kallas far och son på klubben.  


    

Shoggi  

Av Olsson - 4 januari 2010 15:06

    Hej  er alla !!

 

Nu ska jag försöka att komma igång med bloggen igen.

Det ska nog finnas en del att skriva om ,bara man bjuder till.

 

Jag har tex. börjat en kurs( allmänlydnadsinstruktör) så vi fåt väl se till sommaren om man blir godkänd.

Sen har jag annmält mej och Zorro till något som heter

Värmlandshundar Mest När Det Gäller. Det är typ en studiecirkel där vi ska träna och ha olika föreläsningar.

Dom har en hemmsida som man kan läsa om detta

http://varmlandshundar.wordpress.com , detta ska bli kul att få vara med på.

Presentation


Denna blogg handlar om mej och Zorro (Skogstrollet´s8
Look Smart)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards