Alla inlägg under mars 2010

Av Olsson - 11 mars 2010 17:04

  Nu var det länge sedan jag skrev igen. Men jag vet inte vart tiden tar vägen (kan det bero på åldern?). I lördags var jag ,Katarina och hundarna ute på en vinterpromena. Det var strålande sol och varmt  ,vi gick i skoterspår uppe i Vägsjöfors.

        

 

I dag har jag och Zorro varit ute och åkt skidor. Förrst hade jag Zorro i sele med en lång lina fäst i magbältet, men det fick vi ändra på. Zorro är inte så rutinerad på detta, i bland gick det jätte bra och i bland kom han på att han skulle stanna. När han stannade var det oftast när det gick ganska lätt för mej, med på följd att jag körde över tolklinan och pladask låg man där på magen  . Med klister på skidorna blev det tvär stopp.Efter 3 vurpor fick Zorro springa lös och då gick det mycket bättre  för oss. Det blev en härlig skidtur i strålande sol  .  

Detta foto har Harriet tagit .

Presentation


Denna blogg handlar om mej och Zorro (Skogstrollet´s8
Look Smart)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards