Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Efter helgen

Av Olsson - 8 juni 2009 16:12

Här i Torsby har det varit BAL för avgångsklasserna i gymnasiet. Så här kommer lite bilder från det.

Jag kanske ska nämna att Zorro mår lite bättre nu så det värsta är nog över får vi hoppas.

Sen kan jag också berätta att jag ska till Karlskrona och se på Lydnads SM till helgen,det ska bli kul.Vi har ett ekipage från Torsby som just nu står som första reserv så vi ska hoppas att dom kommer med ( Ingela & Lova).

Sen ska vi ju heja på dom andra Värmläningarna som är med också.

Johan min yngsta son

 Johan och Veronicka hans flickvän



Min brorsdotter Elin

Elin och ?? fina eller??



Det var all för nu . Jag åtekommer efter helgen . Ha det bra !!!

 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

8 juni 2009 22:41

Oj, vilka fina studenter!!
Såååå kul att åka och heja på Ingela & Lova! Håller tummarna för att de kommer med!
Ha en trevlig resa!

http://hem.bredband.net/b581626

 
Ingen bild

Linda

10 juni 2009 13:11

Snyggingar!!! Tårarna föll antar jag när din "lille" ska iväg på bal!?
Vill du få foton tagna så säg till.
Kram på dig!

 
Annica

Annica

12 juni 2009 11:18

Oj så tjusiga ungdommar=)
Hoppas att ni får trevligt i Karlskrona
Trevlig helg på er=)

http://leonland.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olsson - 4 februari 2011 16:35

       Hittade några gamla bilder på Zorro , lite skilnad på färgen mot nu.        Jag har haft min dator utlånad några dagar så jag har inter skrivit på ett tag. I dag har jag och Zorro varit ute på promenad , det kändes som om det var våre...

Av Olsson - 26 januari 2011 20:19


Ja då var det vinter igen  i morse hade vi -23.2*. Det blev en kortare promenad på förmiddagen. Men på eftermiddagen trotsade vi kylan jag o Zorro. Vi tog en skidtur trots att tempen visad -15*  Zorro brydde sig inte om kylan , det var full fart från...

Av Olsson - 25 januari 2011 21:00

I dag har vi inte gjort så mycket  Vi var och knyckte Baily (felstavat) från Ingela i dag, han fick följa med oss på en fm promenad. Det är lite roligare när man är fler, tycker både jag och Zorro   I morgon ska det  bli lite strukturerad träning enl...

Av Olsson - 24 januari 2011 22:56

I dag har vi varit upp till Marita och gått en långpromenad runt sjön Velen ca10 km. Det var länge sedan vi träffades och det märktes  framför allt på Zorro & Zelda  Efter promenaden blev det fika. Tack Marita, Zeda och Ninja för sällskapet. ...

Av Olsson - 23 januari 2011 17:22


  Nu ska jag se om det går att få in detta på Facebook    

Ovido - Quiz & Flashcards