Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Olsson - 4 oktober 2008 14:47

I dag har jag,Zorro,Katarina och Emmie varit ute och spårat lite. Zorro har bara gått mina spår förurt, så idag fick Katarina gå ett spår tilll Zorro och jag gick ett till Emmie.

Det gick som på räls för Zorro, han var jätte duktig . Fixade vinklar och markerade pinnar. Det enda som inte gick  var att jag klantade till mej och plockat upp slutet. Zorro gick förbi slutet men fortsatte att spåra. Då tänkte jag att han missat slutet och fortsatte  spåret som Katarina tagit tillbaka till bilen. Men så var inte fallet. Efter ca 10m vände Zorro tillbaka och spårade fram till den plats där slutpinnen legat och letade ( varför tog jag upp slutet). Så kan det gån när man har en så oerfaren matte.Man lär sig av sina misstag.


Nu kommer lite bilder från dagen.








TREVLIG HELG PÅ ER ALLA !!!

Ovido - Quiz & Flashcards