Direktlänk till inlägg 15 september 2008

TRYSIL

Av Olsson - 15 september 2008 19:33

Förra helgen var vi till Trysil.Vi var ett gäng på 7par som drog i väg på fredag morgon.En del av oss spelade golf andra njöt av fjälluften på annat sätt( jag var en av dom). Lördag morgon packade alla damern sina ryggsäckar för en tur på fjället.Det var en strålande dag solen sken och tempen låg på ca 15-16* lagomt när man ska gå på tur.Här kommer några bilder från helgen.


Första vätskepausen endast vatten.




Andra pausen. Nu blev det fika.

Det fanns vätska av olika sorter. Det var bara att välja.


Till baka i stugan efter en SUPER trevli dag.


Alla vill inte vara med på bild.


Fredrik hade med sig gittarren, och det är ju alltid trevligt

Tack alla som var med ,för denna jätte trevliga helg.Hoppas vi kan göra om det.


 
 
Linda

Linda

15 september 2008 20:55

Jag tycker som Eva, fotoklubben är skoj att vara med i, följ med nån onsdag...

http://www.lindaskoglundnilsson.blogspot.com

 
Sabine

Sabine

17 september 2008 08:36

Hej,hej!:)

Nej jag har bara bloggen än så länge,kommer väl en hemsida senare kan jag tänka..
Ja d va en av grejerna jag tyckte va så snyggt m honom,att han e så mörk blue merle..:)/Sabine

http://sabine.bloggagratis.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

18 september 2008 15:23

Åh, vad härligt! Jag är sååå sugen att gå på fjälltur! Har aldrig gjort det och det ser så himla mysigt ut... speciellt vätskepauserna=)

http://hem.bredband.net/b581626

 
Mackan

Mackan

20 september 2008 10:31

Hej Lena! Vad härligt ni haft i fjällen!
Träffade en kille från dina trakter i Italien. Johan Gustavsson, ägare av Mats skog och fritid. Han har visst massor med hundar och hans sambo är aktiv i klubben hos er. Han visste vem du var. Small world. hihi

Jättefin har sidan blivit. Kanonbild på startsidan.
Synd att du inte får ihop ett sökgäng riktigt. Ni har potential!

Ha det gott!
KRAM

http://www.skippo.org

 
Ingen bild

Lena

7 december 2008 10:13

Kul att du delar med dig av våran fjällresa.
Nu vet jag vad du håller på med när du har tråkigt:)Du bloggar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olsson - 4 februari 2011 16:35

       Hittade några gamla bilder på Zorro , lite skilnad på färgen mot nu.        Jag har haft min dator utlånad några dagar så jag har inter skrivit på ett tag. I dag har jag och Zorro varit ute på promenad , det kändes som om det var våre...

Av Olsson - 26 januari 2011 20:19


Ja då var det vinter igen  i morse hade vi -23.2*. Det blev en kortare promenad på förmiddagen. Men på eftermiddagen trotsade vi kylan jag o Zorro. Vi tog en skidtur trots att tempen visad -15*  Zorro brydde sig inte om kylan , det var full fart från...

Av Olsson - 25 januari 2011 21:00

I dag har vi inte gjort så mycket  Vi var och knyckte Baily (felstavat) från Ingela i dag, han fick följa med oss på en fm promenad. Det är lite roligare när man är fler, tycker både jag och Zorro   I morgon ska det  bli lite strukturerad träning enl...

Av Olsson - 24 januari 2011 22:56

I dag har vi varit upp till Marita och gått en långpromenad runt sjön Velen ca10 km. Det var länge sedan vi träffades och det märktes  framför allt på Zorro & Zelda  Efter promenaden blev det fika. Tack Marita, Zeda och Ninja för sällskapet. ...

Av Olsson - 23 januari 2011 17:22


  Nu ska jag se om det går att få in detta på Facebook    

Ovido - Quiz & Flashcards